I'm Black bar~

I'm Translated~

I'm Marqueen words~

I'm 跑马灯~

I'm No copy~

I'm Welcome

Friday 24 July 2009

看清楚了~~

今天,七月二十四号,2009年~发生了很多事!也让我看清楚了!一些人~
今天在学校哭到厉害,很多人来安慰,毕竟我们班的感情很好了!
班上的男生还算很有良心,还会给tisu讲笑话!
可是却有个人让我失望!
小薰啊~一路一来我都觉得你最明白我的!
why u dont know wat i wan....i juz need some hug or something is easier to given
可是当我和你说的时候,你竟然只问有没有扣分!然后就换话题了!
你竟然还可以笑,还很开心!Oh my god! can i kill u...
到底你知不知道,我因为这样,还哭了十五分钟!
why u same like a person...why u given the feel again 2 me...
i dont wan 2 be hurt by you again...
而你竟然不闻不问!我被收到的时候的心情,哭后呢?
你竟然一点也没问,竟然还有你今天打球很爽!到底什么意思啊?
我完全......ai....dispointed at u...nothing i can say....i dont know wat can i say! i scare i will cry!
可是我不想为不值得的东西哭!
wasting my tears only......
i forgive u this time,maybe u no need la....
请你好好珍惜。。。不然我也不会挽回你!
later juz can say goodbye....